منتديـــــات طيـــور الأبـــداع

قصه حب بسمه وشادي 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قصه حب بسمه وشادي 829894
ادارة المنتدي قصه حب بسمه وشادي 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديـــــات طيـــور الأبـــداع

قصه حب بسمه وشادي 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قصه حب بسمه وشادي 829894
ادارة المنتدي قصه حب بسمه وشادي 103798

منتديـــــات طيـــور الأبـــداع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سهم جديد من سهام الابداع


2 مشترك

    قصه حب بسمه وشادي

    avatar
    Tamatem
    مشرفة
    مشرفة


    انثى
    عدد المشاركات : 1461
    العمر : 30
    البلد : الاسكندرية
    العمل : ان شاء الله مهندسة
    المزاج : بموت في دبديب سلسبيل صحبتي
    بلدى : قصه حب بسمه وشادي Libya110
    مزاجى : قصه حب بسمه وشادي Pi-ca-36

    بطاقة الشخصية
    كلماتى!:

    قصه حب بسمه وشادي Empty قصه حب بسمه وشادي

    مُساهمة من طرف Tamatem الخميس يناير 01, 2009 11:50 pm

    الحلقة الاولى:-قصه حب بسمه وشادي Loveletter


    بسمة بنوتة زي العثل وحلوة اوى اوىقصه حب بسمه وشادي Majdah%20%2810%29 وكل شارعها هيموتوا عليها بس هيا بنت عاقلة مش اى حد بتبصله ومخليه كل واحد عند حده قصه حب بسمه وشادي 10_9_133


    وبدأت حكايتها الغرامية من اليوم ده


    واقفة فى البلكونة ومشغله ال ام بى فور بتاعها وبتسمع اغنية


    تامر حسني
    (حب كان فين الحب قبل ما اهواك بكرة مش عايز بكرة الا وانا وياااااااااااااااك)قصه حب بسمه وشادي Ma%20%2818%29


    لقت واحد واقف بعربيته ال bmw سودا
    وبيكلم اخوها وبيسأله عن بيت حد فى الشارع بسمه يعيني فى الدور الرابع ومش
    عارفه تسمع والطبيعي راحت موطية الصووت وخلعت الام بي فور من الكابل
    وبتقوله ده وقتك افصل افصل..... عاوزة تشوف مين ده هههههههههقصه حب بسمه وشادي M-s5

    يك اوى والساعه 10 بليل عمالة تقول لنفسها يارتني انا اللى تحت وكان سألنىقصه حب بسمه وشادي Majdah%20%284%29

    لقت اخوها يوسف بيشاورله عالبيت اللى جنبنا وراح مسلم عليه واخينا اللى بالعربية طلع كارت واداه ليوسف
    (بس يوسف عنده 25 سنة لو روحت سألته ....... انتو طبعا عارفين)قصه حب بسمه وشادي Nonono


    [size=25]يللا انا هحاول اسأله كدة بطريقة خبيثة واشوف مين الموز ده

    .............


    يوسف لسة رايح يجيب عشاءقصه حب بسمه وشادي Majdah%20%284%29وانا لسة هستنى ياخبتي يللا بقى مش لازم بس انا ايه الى انا فيه ده هوا انا اتهبلت كدة ليه لما اخش بقى خلى الاجازة دي تعدي على خير


    لما اخش اعد عالكمبيوتر شوية




    بتخش بسمة عالنت عالايميل وهتلاقى ايميل جارتها راندا طبعا فى العمارة التانية.....


    لقت
    راندا بتقولها:


    ]هاى يا بسمة ماتيجي اعملك البرنامج الى انتى عاوزاه يللا مستنياكي



    ]بسمة:ماشى يا روند يللا اجهزى انا جاية ..اغير واجى بس


    قامت بسمه غيرت لبسها بسرعه ولبست بنطلون على بادي جميل لونه روز ودخلت مشطت شعرها الجميل الطويل ولونه اسود بس داخل فيه 3 خصل تلجيقصه حب بسمه وشادي Swing2 وقالت لمامتها :مامااااااااا انا رايحة لراندا أأعد معاها شوية ولما اجى انزل هتصل بيوسف يبصلى من البلكونة على ما اجى العمارة ....


    ام بسمة: استنى يا بت يابسمة اخوكى راح يجيب الاكل اتعشى الاول قصه حب بسمه وشادي Nonono


    بسمة: لا ياماما ياحبيبتي انا هروح لراندا مش جعااانــة يللا بقى سلام وترمى لمامتها بوسة عالهوا وتقفل الباب


    خرجت بسمة من الباب وبتقول لنفسها:لما الحق اروح قبل ما يويو يجي يشوفنى عشان ميعملش معايا مشكلة ويقولى اعدى ويقرفنى ونزلت بسمـــــــــة



    على باب الشقة.......ترررررررررررررررن
    ترررررررررن.......... وحطت ايدي على شعرها الناعم وكانت نزلة خصله على
    وشها وفى الايد التانية شايله الاب توب وسانداه على بطنها


    لقت اللى بيفتح باب الشقة سامح اخو راندا ولقت الاستاذ الشيك واقف عالباب


    بسمة : سـ سـ سـ ..... سلام عليكم . وبصت بسمة لسامح وبعدين لصاحبه وبعدين رجعت نظرتها لسامح


    سامح:وعليكم السلام اهلا اهلا خاطفة قلوب الشباب بوسي عندنا تعالى اتفضلى


    بسمة :انا جيت ف وقت مش مناسب ولا ايه يا سمسم


    سامح:انتى هبلة يابت ولا ايه ده كلام ده بيتك يا بسبوسة تعالى راندا جوه اكيد اللاب توب ضرب وعاوزااها


    بسمة نظارتها متحيرة مابين سامح وصاحبه ولقت نفسها استقرت نظرتها مع عيون ................... ((هوا اسمه ايه))[


    وفجأة خفضت نظرتها للأرض ورجعت الخصلة الجميلة ورا ودانها وطبقت شفايفها على بعض ثم تقدمت خطوة ومدت ايدها وسلمت على سامح وعلى صاحبه اهلا بيك يا .......قصه حب بسمه وشادي Gentleman

    بصلها روميو ونظرته ثابته بابتسامه رقيقة بالجانب :اسمي شادى يا قمرقصه حب بسمه وشادي Victory


    سحبت ايدها بسرعه وضحكت بكسوف اوى (البت مكثوفة وكانت من شوية هترميها نفسها من الدور الرابع عشان تشوفه)قصه حب بسمه وشادي Ma%20%2834%29

    بس احنا بقى متفقين انها محدش بيعرف يكلمها فى الشارع


    بسمة:شكلكوا رايحين في حتة اقفل وراكو


    سامح:اه هنجيب بس بيتزات وحاجات كد عشا يعني يللا ياستي دايما حظك كدة


    بسمة:عاوز تفهم أ أ أستاذ شادى انى يعني مابجيش الا عشان اكل ماشى


    سامح :طب اوعى تمشى بقى لحد ما اجى


    بسمة(بذكاء):والله هشوف ياسامح لانى مستعجلة ويوسف هيعملى مشكلة.(البت بتتقل بقى جامدة يابسمة)[


    سامح:يويو مقدور عليه سيبهولى انا لو اتصل وطلبك


    بسمة:طيب يا سامح انا هدخل لراندا


    بسمة دخلت لراندا الاوضة..........


    روند ايه ده يابنتي مين شادى ده


    عدل سابقا من قبل Tamatem في الأحد يناير 18, 2009 6:41 am عدل 3 مرات
    avatar
    Tamatem
    مشرفة
    مشرفة


    انثى
    عدد المشاركات : 1461
    العمر : 30
    البلد : الاسكندرية
    العمل : ان شاء الله مهندسة
    المزاج : بموت في دبديب سلسبيل صحبتي
    بلدى : قصه حب بسمه وشادي Libya110
    مزاجى : قصه حب بسمه وشادي Pi-ca-36

    بطاقة الشخصية
    كلماتى!:

    قصه حب بسمه وشادي Empty رد: قصه حب بسمه وشادي

    مُساهمة من طرف Tamatem الأحد يناير 18, 2009 6:36 am

    راندا:ده ياستي صاحب سامح من ايام الثانوية وضابط مباحث متخرج من سنة بس بقالو مدة مجاش من أيام ماكنا ف العمارة الى ورا

    بسمة:بتتكلمى جد ده زي القمر ايه ده يابنتي يخرب عقلك

    راندا:هوا عاجبك ولا ايه عامة ريحي دماغك ده متكلم على بنت عمه[

    بسمه بصت لراندا فى حيرة شديدة وحست ان راندا متغاظة منها طبعا دى بسمة حتة قمر وملهاش منافس
    بسمة:عادى يابنتي وانا هعمل بيه ايه مالك يعني كأنك بتحطيلي سد

    وفى نفس الوقــــــــــت

    شادى ركب العربية ودورها واول ما شغل السي دي اشتغلت اغنية اليسا لو بصيت اودامك

    شادى وطى التسجيل شوية.....

    مين دي يا سامح القمر دي

    سامح:دي جارتنا فى العمارة دي واخوها صاحبي و.....

    قاطعه شادى وقاله اللى شعره مدي على بني كدة[

    سامح: ايوة هوا عرفته منين

    شادى:وانا جاى عشان توهت فى المكان بقالى مدة مجتش سألته على بيتك وشاورلى
    ده حتى قالى انه صاحبك واديته الكارت قولتله لو احتجت اى حاجة

    سامح:اه دول ناس محترمين وبسمة دي صاحبه راندا ومع بعض فى الكلية

    شادى:يعني بوسى فى حاسبات
    سامح:اه
    شادى:شكلها بنت ناس مش كدة؟

    سامح:اه جدا وعلى رغم جمالها ده محدش بيقدر يكلمها وصراحة لو كان فيها حاجة عمرى ماهأعدها مع راندا وبعدين اصلا بقى انت عمال تسأل وشكلك كدة عاجباك انت مفيش فايدة فيك مع انك بقيت ضابط انت مش هتخطب

    ضحك شادى اوى وقاله
    يا ابني مش كدة بس انت عارف انا مشوفتش جمال زي ده ولا عيون زي دي شايف لما اتكسفت كانت شكلها ازاىقصه حب بسمه وشادي Majdah%20%2810%29
    وبعدين انت عارف ان موضوع بنت عمى ده ان انا ملقتش واحدة مناسبة وعشان كدة
    قولت لعمي من سنتين انى لما ربنا يسهل هبقى اجيب شبكة واشبكها

    سامح:طيب يا باشا ربنا معاك[

    وراحوا جابوا الاكل ورجعوا البيت

    سامح دخل الاكل المطبخ ونده على اخته تجيب الاكل فى اطباق

    طلعت بسمة تقدم الاكل عالسفرة على اساس انها واخدة عالبيت واعدوا الشباب والبنات على كرسيين قصادهم

    لكن كان فى نظرات متبادلة كتير جدا بين بسمة وشادى وراندا شغالة من تحت السفرة تخبطها عشان متركزش اوى

    سامح:عارفة يا بوسى شادى صاحبي بقاله كتير جدا مجالناش تقريبا من قبل ما يتخرج ويبقى ضابط بسنة

    بسمة:ايه ده هوا استاذ شادى ضابط

    دخلت راندا:ايه يابنتي انا مش لسة قايلالك

    بسمة:احم اها اصلى مخدتش بالى....وشكلها كان وحش خالصقصه حب بسمه وشادي 4_6_2vسامح:بس تعرفي شادى اعدته جميله وميغركيش بقى انه ضابط فى الاعدات العائلية وخروجات الروشنة انسي خالص

    بسمة:بس اسمع عنهم انهم جامدين اوى وشخصيتهم قوية جدا بس ممكن مش كله

    شادى:الصراحة الشغل حاجة وحياتي حاجة وانتى لما تتخرجي وتبق مهندسة فى
    شركة كمبويتر اكيد هتتعاملى معاملة فى الشغل وبيتك حاجة تانية مش صح
    ياباشمهندسة

    بسمة اتكسفت ونزلت راسها ونزل شعرها على وشها وبعدين رفعت راسها وقالت اه انت عرفت منين

    شادى:شغل ضباط ببقى عندك مانع عملت عنك تحريات وعرفت

    كلهم اعدوا يضحكوا وقام الجميع

    شادى غسل ايده وبعدين علا صوته:ياباشمهندسة انا عوز اللاب توب بتاعك اعمل عليه حاجة ممكن.

    بسمة:حاضر من عيني يا شادي باشا

    شادى:باشا .بس احنا هنا مش فى مأمورية قصه حب بسمه وشادي Ma%20%2836%29

    بسمة : وانا مش فى الكلية

    شادى:ماشى يا بوسى عاوز اللاب توب

    وتجيب بسمة اللاب توب وتيجي

    وكانت سايبه الايميل شغال وناسياه.حقها لاب توب اكيد مش واخده وصلة سيبر عاملة ويرلس

    مسك شادى اللاب توب وعمل أدد للإيميل بتاعه من غير ماتحس طبعا

    ......... ياترى هيحصل ايهقصه حب بسمه وشادي Eek


    ده كدة شادي بقى مش عاوز يحسس حد انه بيكلمها ولا حتى سامح يعرف وكدة بقى اكيد هيكلمها لما يروح


    تتوقعوا ايه الى هيحصل....................

    استنونا فى الحلقة اللى جاية

    .قصه حب بسمه وشادي M-s17مستنية الردود بتاعتكم لو عجبتكم هكمل.........
    avatar
    Tamatem
    مشرفة
    مشرفة


    انثى
    عدد المشاركات : 1461
    العمر : 30
    البلد : الاسكندرية
    العمل : ان شاء الله مهندسة
    المزاج : بموت في دبديب سلسبيل صحبتي
    بلدى : قصه حب بسمه وشادي Libya110
    مزاجى : قصه حب بسمه وشادي Pi-ca-36

    بطاقة الشخصية
    كلماتى!:

    قصه حب بسمه وشادي Empty رد: قصه حب بسمه وشادي

    مُساهمة من طرف Tamatem الأحد يناير 18, 2009 6:51 am

    هباه احطلكوا باقي القصه يوم 29 باه علشان كده كتير عليا
    {اسير~الدموع}
    {اسير~الدموع}
    احـسـن نــاس
    احـسـن نــاس


    ذكر
    عدد المشاركات : 870
    العمر : 32
    البلد : في ارض الله الواااسعه
    العمل : عبــ لله ـــدآ
    المزاج : حزين ويائس ومحطم وكئيب جدآآآ
    مزاجى : قصه حب بسمه وشادي Pi-ca-29

    بطاقة الشخصية
    كلماتى!:

    قصه حب بسمه وشادي Empty رد: قصه حب بسمه وشادي

    مُساهمة من طرف {اسير~الدموع} الثلاثاء يناير 27, 2009 8:55 am

    شكرآ على القصة
    ولاكنها طويلة جدآ
    بحيث لم استطع قرائتها
    avatar
    Tamatem
    مشرفة
    مشرفة


    انثى
    عدد المشاركات : 1461
    العمر : 30
    البلد : الاسكندرية
    العمل : ان شاء الله مهندسة
    المزاج : بموت في دبديب سلسبيل صحبتي
    بلدى : قصه حب بسمه وشادي Libya110
    مزاجى : قصه حب بسمه وشادي Pi-ca-36

    بطاقة الشخصية
    كلماتى!:

    قصه حب بسمه وشادي Empty رد: قصه حب بسمه وشادي

    مُساهمة من طرف Tamatem الأربعاء فبراير 11, 2009 5:04 am

    علفكره القصه لو قرتها هي مشوقه
    بس انا كمان للاسف ضاع مني الرابط بتععها
    معلش سمحوني
    انت لو كتبت في جوجل هتجيلك
    وانا اول مافضي هجيبها ان شاء الله

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 23, 2024 2:14 am